۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

"اعدام مخفیانه 136 جوان بلوچ در زندان مرکزی زاهدان"


پارس دیلی نیوز:بنا به گزارش آژانس خبری تفتان،جمهوری اسلامی 136 جوان بلوچ را در زندان مرکزی زاهدان به صورت مخفیانه در ماه گذشته اعدام کرده است.
آژانس خبری تفتان در گزارش خود نوشت: دستگاه بلوچ کشی رژیم آخوندی روز به روز رو به گسترش است ، رژیم آخوندی که زابلی های افراطی را از طرفداران سرسخت خود در بلوچستان می بیند ، به آنها اجازه ی هر گونه جنایت بر علیه ملت بلوچ و اهل سنت داده است ، و خامنه ای جنایتکار رابطه ی مستقیم با سرکرده ی این باند جنایتکار ، شهریاری دارد .

این گزارش می افزاید:طبق اطلاعات موثق رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی در ماه گذشته 136 تن از جوانان ملت بلوچ و اهل سنت را به طور مخفیانه در زندان مرکزی زاهدان اعدام کرده است ، همچنین جنایتکاران سفاک آخوندی برای سرپوشیده نهادن جنایتهایشان ، نامی از اعدام شدگان را در رسانه های داخلی و خارجی نمی برند.

رژیم که امریکا را حامی و طرفدار خود می بیند ،بعد از اعلامیه ی وزارت خارجه ی امریکا ، بر درندگی خود بر مردم بلوچ و اهل سنت افزوده است .

از آنجائیکه مردم بلوچ هیچ سازمانی یا نهادهای حقوق بشر را یار و یاور خود نمی بیند ، با تکیه با خداوند متعال به مبارزه ی خود علیه رژیم جمهوری کثیف اسلامی ادامه میدهد

هیچ نظری موجود نیست: