۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

بینندگان ، 16 آذر :چرا كسی چيزی نمي نويسه؟ يار دبستانی من با من و همراه منی


پارس دیلی نیوز:16آذر: چرا كسي چيزي نمي نويسه؟ يار دبستاني من با من و همراه مني.....


گزارش دریافتی :در آستانه روز 16 آذر هستيم و دشمن از مدت ها قبل خودش را تجهيز كرده و همه نيرو هايش را به كار گرفته تا دوباره مثل هر سال فرياد حق طلبي دانشجو به گوش كسي نرسه و فقط در همان صحن دانشگاه تهران بماند و بعد خفه شود. با وجود اينكه چند دانشگاه و نيز جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي تهران طي دو بيانيه خواهان اعتصاب سراسري دانشجويي شدند و در اين زمينه نيز راهكارهايي ارائه كردند متاسفانه اطلاع رساني در حد پاييني است و خبر اين اعتصاب و دعوت فقط در حد چند سايت خبري پخش شده است. يار دبستاني من امروز كه دشمن همه امكانات خود را به كار گرفته تا صداي من و تو را خاموش كند نشستن جايز نيست. من از همه عزيزان مي خوام تا اين بيانيه ها و دعوت نامه ها را به صورت گسنرده در سطح دانشگاه ها و خوابگاه هاي دانشجويي و نيز شبكه هاي اجتماعي اينترنتي اطلاع رساني كنند. آذر در راه است و چشم اميد ملت ايران به فرادهاي آذرين شما دوخته شده. باشد كه با اطلاع رساني بيشتر اين اعتصاب سراسري شكل گسترده به خود بگيرد. پس از همين حالا شروع كنيم.. يار دبستاني من با من و همراه مني


لطفا اين مطلب را خبر رساني كنيد. اميدوارم كارساز باشد

هیچ نظری موجود نیست: