۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

ندايی که دودمان رژیم ولایت وقیه را به باد داد


ایران پرس نیوز:یک سایت خبری در تهران از تهیه فیلمی در مورد ندا آقا سلطان قهرمان راه آزادی ایران توسط رِژیم دروغگوی جمهوری اسلامی خبر داده و نوشته است: "فیلم پایان نامه با موضوع جنگ نرم و حوادث بعد از انتخابات به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی حامد کلاهداری جلوی دوربین رفت. لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان در این فیلم نقش آفرینی می ‌کند. موضوع فیلم درباره استاد دانشگاهی است که دارای فعالیتهای جاسوسی و ارتباط با بیگانه است و چهار دانشجویی که با این استاد پایان نامه دارند. این پایان نامه بهانه ‌ای می‌ شود برای ورود این دانشجویان به دنیای پر خطر سیاست."


تلاش رژیم برای تهیه این فیلم نشان می ‌دهد که ندا تا چه حد دستگاه ولایت وقیه را سوزانده است. چشمان باز ندا هنگام مرگ وجدانهای خفته را بیدار کرده است. بی تردید این اقدام چندش آور نتیجه ‌ای جز رسوایی بیشتر برای رژیم ولایت فقیه و انزجار بیشتر مردم نسبت به موجودات حقیری که در لباس هنرمند و سینماگر به خوش‌ خدمتی برای رژیم مشغولند، نخواهد داشت.


این موجودات حقیر را بشناسید: داریوش ارجمند، امیر آقایی، محمدرضا شریفی نیا، حامد کمیلی، بهاره افشاری، لیلا اوتادی، جمشید هاشمپور و میلاد کیمرام. همچنین هادی کلاهداری برادر کارگردان به همراهی تعدادی از مشاوران فیلمنامه ‌این فیلم را نوشته است.


یک وبلاگ نویس در تهران خطاب به این موجودات حقیر نوشته است: حرامتان باد آن نانی که به قیمت پایمال کردن خون نداها و سهرابها به حلقوم شما ریخته میشود.

ماهستیم ندا


نابود باد رژیم خونخوار جمهوری ننگین اسلامی در تمامیت و کلیتش

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود آقا ميلاد

به كساني كه به اصطلاح تيپ ميزنند مثل همين ليلا اوتادي نميشه اعتماد كرد.
ظاهرا" انسانند اما ذره اي از شعور و انسانيت در وجودشون نيست .

چند وقت پيش هم بازيگراني مانند افسانه بايگان رفته بودند ديدن خامنه اي .

اتفاقا" بدم نيست چونكه اينها همه فرصتيه براي شناختن خائنين .