۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

یورش به تجمع مردم و خانواده آقای صارمی و دستگیری تعداد از آنها




بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نیروهای ولی فقیه به خانواده علی صارمی یورش بردند و همسر، فرزند و تعدادی از تجمع کنندگان در مقابل زندان اوین را دستگیر کردند.

از شب گذشته خانواده زنده یاد علی صارمی و دها ها نفر از مردم تهران تاصبح مقابل زندان اوین تجمع کردند . خانواده زنده یاد علی صارمی خواستار دیدار با او شدند ولی اجازه دیدار را به آنها داده نشد.قبل از اذان صبح هنگامی که قصد اجرای حکم اعدام را داشتند صدای سر دادن شعار از درون زندان اوین شنیده می شد.

پس از اجرای حکم ضدبشری اعدام علیه زندانی سیاسی علی صارمی خانواده و ده ها نفر از مردم اقدام به اعتراض علیه این حکم ضد بشری نمودند. نیروهای سرکوبگر ولی وفقیه پس از اعدام زنده یاد آقای صارمی به خانواده و مردم حاضر در آنجا یورش بردند و تعداد زیادی را دستگیر کردند. اسامی تعدادی از دستگیر شدگان به قرار زیر می باشد:1- مهین صارمی همسر آقای صارمی،پویا صارمی دختر آقای صارمی،محبوبه منصوری،هادی منصوری ،اکرم سنجری و تعدادی دیگر که متعاقبا اعلام خواهد شد.

غلیرغم دستگیریها و یورش وحشیانه هنوز تعداد زیادی از خانواده ها و مردم در مقابل زندان اوین تجمع کرده اند .

خانواده آقای صارمی خواستار تحویل گرفتن پیکر او هستند.



علی صارمی 62 ساله و علی اکبر سیادت سحرگاه امروز در زندان اوین اعدام شدند

سحرگاه امروز سه شنبه هفتم دی ماه 89 برابر با 28 ماه دسامبر٬ جمهوری اسلامی ایران دست به جنایت هولناک دیگری زد.

علی صارمی زندانی سیاسی 62 ساله به اتهام همکاری با سازمان مجاهدین خلق و علی اکبر سیادت به اتهام ” جاسوسی” برای اسرائیل ٬ توسط جلادان در زندان اوین به قتل رسیدند. این جنایت بدون اعلام قبلی انجام گرفت و تنها خبری که فاشیستهای اسلامی حاکم بر ایران اعلام کردند٬ این بود که یک جاسوس اسرائیل به اعدام محکوم شده و علی صارمی را بدون اینکه به خانواده و یا وکیل او خبر دهند٬ مخفیانه از زندان رجایی شهر به اوین منتقل کرده و سحرگاه خونین روز سه شنبه امروز هر دو را اعدام کردند.

خانواده علی صارمی تا لحظاتی پیش در مقابل در زندان اوین بودند و از اینکه قرار است علی صارمی اعدام شود٬ به آنها چیزی نگفته بودند.

این حکومت جنایت اسلامی است که برای ترساندن مردم و اساسا از ترس مردم منزجر و خشمگین از حکومت٬ دست به کشتارهای بیشتری میزند. هم اکنون از وضع رضا شریفی بوکانی دیگر زندانی محکوم به اعدام که در زندان رجایی شهر هم سلولی علی صارمی بود٬ نیز خبری در دست نیست. رضا شریفی بوکانی نیز از رجایی شهر به جایی دیگر منتقل شده و هر لحظه ممکنست اعدام شود.

حکومت اسلامی ایران فقط در یک هفته گذشته 10 نفر را اعدام کرد و تقلا کرد که حبیب لطیفی را نیز اعدام کند. در مقابل اعتراضات گسترده بین المللی به این حکم و از ترس مردم سنندج و خشم مردم در کردستان نتوانست روز یکشنبه حبیب را اعدام کند. اما به منزل حبیب یورش برد و بیش از بیست نفر را دستگیر کرد و اکنون وضعیت حبیب نیز ناروشن است.

کمیته بین المللی علیه اعدام برای جلوگیری از قتل عمد بیشتر حکومت جنایتکار اسلامی ٬ از همگان دعوت میکند بهر طریق ممکن به این جنایات اعتراض کنند. ما یک هفته اعتراض به اعدامها و همبستگی با حبیب و دستگیرشدگان سنندج اعلام کرده ایم و بدین وسیله از همگان دعوت میکنیم که در ایران و در دنیا موجی از اعتراض علیه اعدامها راه انداخته و نگذارند حکومت جنایت پیشه اسلامی بیش از این از ما قربانی بگیرد.

جلادان رژیم خانواده داغدار صارمي و آشنايان شان را سر می دوانند

كانون حمايت ازخانواده هاي جانباختگان وبازداشتي ها:بنا بر خبرهاي دريافتي به دنبال تجمع خانواده زنداني سياسي اعدام شده علي صارمي و تجمع خانواده ايشان درمقابل اوين در اعتراض به اجراي اين حكم , تعدادي از اعضاي اين خانواده توسط ماموران حكومت درمقابل اوين دستگير شدند , به دنبال دستگيري بستگان و آشنايان شهيد علي صارمي, خانواده آنها براي پيگيري وضعيت شان به اوين مراجعه كردند. پاسخي كه به اين خانواده ها داده شد, اين بود كه ماموران, اقوام آنها را به كلانتري ولنجك منتقل كرده اند. هنگامي كه خانواده ها جهت پيگيري به آن جا رفتند, به آنها اين پاسخ داده شده كه بستگان تان در اين محل حضور ندارند!

به اين ترتيب, عوامل حكومت خانواده داغدار صارمي و آشنايان شان را سردوانده و پاسخ مشخصي به آنها نميدهند,شايان ذكر است كه علاوه بر ليست دستگيرشدگان قبلي كه شامل خانم مهين و پويا صارمي,همسر و دختر علي صارمي,اکرم سنجري,حميد سنجري,هادي منصوري و محترم صارمي( خواهر علي ) حنيف سنجري, همسر پويا صارمي نيز جزء دستگيرشدگان امروز مي باشد.

نابود باد رژیم خونخوار جمهوری جنایتکار اسلامی در تمامیت و کلیتش

۲ نظر:

ناشناس گفت...

برخي ها فقط زندگي ميكنند .
اما هستند كساني كه ( شرافتمندانه )زندگي ميكنند و مرگي شرافتمندانه را به آغوش مي كشند .

علي صارمي در جواب كساني كه باو گفته بودند: توبه كن . شايد از مرگ نجات يابي, شجاعانه پاسخ داد:

" اين خامنه ايست كه بايد توبه كند . نه من ."

درود به روان پاك او .

Persian gulf گفت...

سحام نیوز:اقدام برای ایجاد جو روانی و سنجش میزان حساسیت افکار عمومی در آستانه 9 دی

تنها یک روز مانده به سالروز حرکت هماهنگ 9 دی، خبرهایی مبنی بر بازداشت رهبران جنبش سبز، از سوی دست های پشت پرده، در جامعه انتشار یافته است. به نظر می رسد انتشار این گونه اخبار، در آستانه تحرکی که در خودجوش بودن آن تردید فراوان می رود، صرفاً به دلیل برآورد واکنش مردم و سنجش بازخورد رفتار جامعه، نسبت به بازداشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی باشد. شاید در پس این زمینه سازی ها، برنامه ای نهفته است که برای دریافت آن، کمتر از 24 ساعت دیگر می توان صبر کرد



اما چیزی که واضح است این است: تاکنون هیچ یک از دو "رهبر جنبش سبز" بازداشت و یا احضار نشده اند و بی تردید هرگونه اقدام علیه آنها، تبعات فراوانی برای حاکمیت در بر خواهد داشت.