۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

وضعیت جسمی وخیم یکی از مادران عزادار در زندان

خبرگزاری هرانا - وضعیت جسمی حکیمه شکری، یکی از اعضا مادران عزدار در زندان اوین وخیم عنوان شده و با این حال امکان دریافت مرخصی و حتی ملاقات با خانواده‌اش را ندارد.

بنا به اخبار رسیده به جرس، شکری روز گذشته، در طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش اعلام کرد که وضعیت جسمی خوبی ندارد و همچنین خبر داد که به دلیل وخامت اوضاع جسمی، تاکنون چندین بار به بهداری منتقل شده است.
این زندانی همچنین از سرمای سلول‌اش گلایه کرد و این سرما وضع جسمی وی را بدتر کرده است.

از سوی دیگر، در پی مراجعه خانواده حکیمه شکری به زندان در روز پنج شنبه 28 دی‌ماه برای ملاقات، اعلام شد که این زندانی در حال حاضر ممنوع‌الملاقات است.

خانواده شکری پس از آن به قاضی پرونده مراجعه کردند تا راجع به وضعیت وی در زندان صحبت کنند و قاضی حسینی از آنان خواست تا یکشنبه 11 بهمن ماه به دفتر قاضی مراجعه کرده تا نتیجه بررسی‌هایش درباره امکان آزادی با وثیقه را به آن‌ها اطلاع دهد.

حکیمه شکری روز 14 آذرماه به همراه چند تن دیگر از مادران پارک لاله (مادران عزادار) برای بزرگداشت سالروز تولد امیرارشد تاجمیر، یکی از شهدای عاشورای 88، به بهشت زهرا رفته و پس از پایان مراسم درحالی که قصد ترک کردن بهشت زهرا را داشت، دستگیر شد.

باقی مادران همان شب آزاد شده ولی ندا مستقیمی و حکیمه شکری به زندان اوین منتقل شدند و اتهام "جاسوسی" و "اقدام علیه امنیت رژیم جمهوری کثیف اسلامی" به آنان تفهیم شد. ندا مستقیمی چندی قبل به قید وثیقه آزاد شد.

گفتنی است یک ماه پس از بازداشت و در ملاقات قبلی، خانواده وی در حالی با او ملاقات کرده بودند که آثار شکنجه بر روی صورت حکیمه مشخص بوده و دستهای‌اش به شدت می‌لرزیده است.

هیچ نظری موجود نیست: