۱۳۸۹ بهمن ۱۸, دوشنبه

25 بهمن، روز خشم مردم آزادیخواه ایران در راه است


فراخوان در حمایت از قیام مردم آزادیخواه مصر و تونس و اعتراض به 32 سال ظلم رژیم جمهوری ننگین اسلامی



دوشنبه 25 بهمن

ساعت 3بعد از ظهر

تهران:از ميدان امام حسين تازی تا ميدان شهیاد



گزارش از تهران: اعلام روز 25 بهمن به عنوان "روز خشم ملت ایران" با استقبال شدید مردم در تهران و شهرستانها مواجه شده است. به جرات می توان گفت مهمترین بحث مردم تهران درباره چگونگی حضور در این تظاهرات است و مهمتر آنکه بسیاری از آنان اظهار می کنند مگر ما از مردم مصر و تونس کمتریم؟

در تاکسی و اتوبوس و مترو حضور در تظاهرات 25 بهمن بحث روز شده و درحالیکه اکثر مردم از این طرح استقبال می کنند از یکدیگر می خواهند که حداقل ترین کار ممکن یعنی حضور در خیابان ها را انجام دهند. از شهرستانها هم خبر می رسد مردم خود را برای برگزاری تظاهرات آرام و مسالمت آمیز 25 بهمن آماده می کنند.

گرچه موسوی و کروبی رسما از وزارت کشور تقاضای صدور مجوز راهپیمایی کرده اند و حکومت را بر سر دوراهی باخت-باخت قرار داده اند، اما از دانشگاه ها خبر می رسد که اگر مجوزی هم صادر نشد، دانشجویان بدون توجه به این مسئله در خیابان حضور پیدا می کنند و به شکل مسالمت آمیز اعتراض خود را نشان می دهند. بسیاری از انجمن های دانشجويی امروز با صدور بیانیه از دانشجویان سرتاسر کشور خواسته اند تا با تمام توان در تظاهرات 25 بهمن شرکت کنند.

عده ای می گویند: چه مجوز صادر شود چه نه، همانند 25 خرداد 88 که مجوز ندادند همه حضور پیدا می کنیم .

عده ای دیگر از تجربیات خود می گویند و اظهار می کنند: از هر طریق ممکن باید اطلاع رسانی کنیم حتی با دیوار نویسی و اسکناس نویسی. تا همه بیایند و جهانیان جمعیت میلیونی ما را ببینند....خلاصه شور عجیبی در تهران به پا شده است.

اینکه آیا نیروهای نظامی در ایران همانند ارتش تونس و مصر غیرت آن را داشته باشند که روز 25 بهمن در کنار مردم باشند، جای سوال است، اما به هر ترتیب حضور یکپارچه مردم پاسخ هر سئوالی را خواهد داد.

تا آخرین نفس ماهستیم

با سپاس از وبسایت خبری پارس دیلی نیوز و ایران پرس نیوز

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود


آقا ميلاد از اينكه با وبلاگتون اطلاع رساني ميكنيد من به نوبه خودم از شما سپاسگذارم .