۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

بیانیۀ شاهزاده رضا پهلوی در مورد حضور شرم آور رژیم تهران در کمیسیون وضعیت بانوان سازمان ملل متحد


امروز، در یک اقدام تزویرآمیز بی سابقه رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی ایران در کمیسیــون بــررسی وضعیــــت زنــــان در سازمــــان ملــــل متحــــد کـــه پنجـــاه و پنجمین جلسۀ (UN CSW) خود را برگذار خواهد کرد، حضور خواهد یافت.


هدف تعریف شدۀ کمیسیون بررسی وضعیت زنان سازمان ملل آن است که نقش: "سازماندهی در ارتقا شناخت جنسیتی در سطوح ملی داشته باشد." حال چگونه است که جمهوری اسلامی که در به اصطلاح قانون اساسی است تبعیض برعلیه زنان در تمامی سطوح، شامل مشاغلی که آنها می توانند بدان اشتغال ورزند و تمامی قوانین خانواده جاری است، و همچنین جرائم وحشتناکی که بر علیه زنانی که حقوق دموکراتیک خود را خواهان هستند اعمال کرده است، واجد شرایط برای حضور یافتن در چنین کمیسیونی می شود، به سختی می توان درک کرد و این توهینی تلقی می شود به زنان و مردان مبارز در سطح جهانی.

شرکت رژیم تهران یک رسوایی و استهزا برای کمیسیون بررسی وضعیت زنان سازمان ملل است. به نام نسرین ستوده ها، هما دارابی ها، و نداها می خواهیم که به حضور این رژیم زن ستیز خاتمه داده شود. اگرنه، ما به کشورهای عضو کمیسیون مراجعه خواهیم کرد و از آنان خواهیم خواست که استعفا دهند و با رژیمی که قاتل امیدها، آرزوها و حقوق انسانی میلیون ها زن ایرانی است همراه نشوند.


ما امروز، بیش از همیشه، بیاد دکتر مارتین لوترکینگ هستیم که گفت: "ما کلام دشمنانمان را فراموش خواهیم کرد ولی به آسانی سکوت دوستانمان را فراموش نخواهیم کرد."


خداوند نگهدار تمامی زنان شجاع ایران باد و آنان را از این حکمروایی سی و دو سالۀ ستمگران برهاند.

با سپاس فراوان از وبسایت خبری پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: