۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

براي زادروز سهراب اعرابی-سهراب جان تولدت مبارك


پارس دیلی نیوز:سهراب جان تولدت مبارك ,سلام ما را به محمد مختاري و صانع و حامد برسان ,راستي به ندا بگو كه هزاران دختر ايراني ميخواهند مانند او براي آزادي ايران تا بينهايت سبز شوند تا بهار ..

سهراب جان جايت اينجا خاليست , ايران حال وهواي ديگري دارد , اين روزها ياد تو و ندا و همه بچه ها را خيلي ميكنيم, يادم است كه پروين عزيزخواب ديده بود كه تو كفش هايت را گم كرده اي , اما راستش را بگويم من آنها را ديدم , محمد مختاري آنها را به پا كرده بود و با تمام سرعت به سمت رهايي ميدويد,ميدويد كه بگويد دلش ميخواهد باشرف و ايستاده بميرد تا با ذلت و نشسته , راستي به پاي صانع و حامد و صدها جوان ديگر هم بود .

سهراب جان سلام ما را به همه بچه ها برسان , بگو كه ما شما را هرگزفراموش نخواهيم كرد ,بگو كه تا آخر , تا آزادي مي مانيم .

به كيانوش بگو كه بچه ها دلشان براي ساز زدن هايش خيلي تنگ شده , راستي به محمد مختاري بگو كه آخرين كامنتش موتور محرك خيلي از بچه ها براي شركت در تظاهراته

به صانع بگو كه ما نمي گذاريم كسي تو را و هويتت را بربايد توفرزند آزاديخواه ايران هستي , بگو كه ما از هويت تو با خون خود هم كه شده دفاع ميكنيم.

راستي سهراب جان اگر حامد نورمحمدي راديدي ,سلام من را برسان و بگو بچه هاي دانشگاه شيراز بخاطرش يك هفته عزاي عمومي داده اند ,ديروز هم بخاطر شهادتت مراسم گرفته اند , سهراب جان به همه بگو , بگو كه ما جوونهاي ايراني نميگذاريم خون هيچكدام از شما پايمال شود .


من بی‌ تو نمی روم به خانه (برای سهراب)

كانون حمايت از خانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها : شعر زير توسط خوانندگان كانون براي ما ارسال گرديده است , تقديم ميكنيم به پروين مادر داغدار سهراب, و درسالروز تولد سهراب عزيزمان به او ميگوييم ,تو تنها نيستي , تمام پسران آزاديخواه اين ميهن پسران تو هستند :

این شیون تلخ مادرانه

داغی است به پیکر زمانه

فریاد پلنگ زخم خورده

تیری است به قلب ما روانه

با ضجه به موی خود زند خاک

مویی که سزا بود به شانه‌

با گریه ستم کند به رویی

کز بوسه بر آن بود نشانه

سهراب چه خفته‌ای به پا خیز

من بی‌ تو نمیروم به خانه

آخر به تبسمی ، نگاهی

یا یک ،دو ،سه گام کودکانه

بر خیز رویم تا سمنگان

کاتش زده‌ای بر اشیانه"

رستم که بود؟ ستم تو را کشت

کاتش بزند بر او زبانه

خاشاک منی به خاک رفتی

کز ریشه بر آوری جوانه

---------

(مهران






















































هیچ نظری موجود نیست: