۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

پیام شاهزاده رضا پهلوی در مورد راه پیمایی ۲۵ بهمن ماه


پیام شاهزاده رضا پهلوی در مورد راه پیمایی ۲۵ بهمن ماه ۱۳۸۹

۲۳ بهمن ماه ۱۳۸۹

خواھران و برادران عزيز و مبارزم

بی نهایت خوشحالم که می بینم موج بزرگی که در سال های اخیر برای احقاق حقوق و آزادی های سرکوب شدۀ خویش به راه انداخته اید چنین فراگیر شده و در تونس و مصر به ساحل پیروزی رسیده است. این پیروزی ها نشانی تازه و انکار ناپذیر دیگر از نیروی لایزال مردم بی سلاح اما آهنین اراده ای است که می توانـد حاکمان خشونت گر را به عقب راند و به تسلیم وادارد. همین نیروی لایزال است که امروز مردم آزادیخواه جهان را به تحسین و زمامدارانشان را به پشتیانی از تلاش پیگیر اما مسالمت آمیز ملت ها در راه آزادی و رهائی کشانده. امروز پیروزی هر جنبش آزادی خواهانه ای در تقویت روحیه و استحکام ارادۀ کوشندگان راه آزادی در هرگوشۀ جهان تأثیری به سزا دارد. یقین دارم که پیروزی درخشان و تاریخی مردم مصر نیز ارادۀ شما برای شرکت در تجمعات و راه پیمائی های روز ۲۵ بهمن و تداوم مبارزات را استوارتر و امیدتان به پیروزی نهائی علیه حاکمان غاصب و ستمگر را بیش از پیش کرده است.

امیدوارم که رژیم بیگانه با آزادی و حق، در مخالفت با راه پیمائی مسالمت آمیز شما برای شرکت در شادکامی مردم آزاده و آزاد شدۀ مصر اصرار نورزد. امیدوارم که درس پیروزی های برق آسا و پی در پی ستم کشیدگان بر ستم گران بر رهبران غافل و فاسد "جمهوری اسلامی" پنهان نمانده باشد. امیدوارم بدانند که هرچه بیشتر خشونت ورزند و هرچه فضا را بر مردم جان به لب رسیده ایران تنگ تر سازند، فنای مسلم حکومت تبه کار خویش را نزدیک تر کرده اند. امیدوارم که نیروی های انتظامی و نظامی ایران نیز از آنچه در مصر روی داده است درسی بزرگ آموخته باشند و از هر خشونتی علیه خواهران و برادران، هم کیشان و هم میهنان بی گناه خود بپرهیزند و بیش از پیش به خیر و صلاح ملت بیاندیشند تا حمایت از حکومت ظالمان، بدانند که پیروزی راه پیمایان حق طلب در نهایت پیروزی آنان خواهد بود.

برای همۀ شما هم میهنان آزاده و آزادی خواهم در آزمون دیگری که پیش رو دارید آرزوی توفیق دارم و خـود را در کنــار شما می دانم. با هــر فرصت و امکانی که می یابم می کوشم تا ندای رسای آزادی خواهانۀ شما را به گوش همۀ آزادگان جهان برسانم. مطمئنم که تلاش پیگیر و قهرمانانۀ شما در راه آزادی و بهروزی، پیروزی نهایی را بهمراه خواهد داشت.

خداوند نگهدار ایران باد

زنده باد شاهزاده رضا پهلوی

هیچ نظری موجود نیست: