۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

تلویزیون آلمان: سپاه پاسداران در ترانزیت بین المللی مواد مخدر دست دارد


پارس دیلی نیوز:طبق آمار رسمی ، ایران ۳ میلیون نفر معتاد به مواد مخدر دارد و آمارهای تائید نشده نیز این تعداد را تا ۱۰ میلیون نفر تخمین میزنند.


از این آمار اینچنین بر می آید که ملت ایران ملتی معتاد است ، میلیونها جوان ایرانی در لجن زار مواد مخدر فرو رفته اند و با این روش ساکت نگاه داشته شده اند. در اول گزارش یک پارتی در یک جای تهران نشان داده میشود و خبرنگار میگوید : جوانان ایران پشت درهای بسته با هروئین ، اکستیزی ، کرک و تریاک جشن میگیرند.


یک کارشناس مسائل سپاه پاسداران می گوید : در اینکه سپاه پاسداران و دستگاههای امنیتی کشور در ترانزیت مواد مخدر به غرب دست دارند شکی نیست و این امر برمی گردد به سالهای قبل هنگامیکه ایران مشغول جنگ با عراق بود .


ایران از محل ترانزیت مواد مخدر سعی در تامین بخشی از هزینه‌های جنگ خود داشت .


اکنون با نگاهی هم به اسناد منتشر شده در ویکی لیکس می توانیم بگوئیم که سپاه پاسداران بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر دولتی در دنیاست ! ، سپاه پاسداران ادعای مبارزه با قاچاق مواد مخدر میکند ولی در عمل نیمی از محموله‌های وارد شده از افغانستان را به خارج از ایران میفرستد. در این گزارش خبرنگار مصاحبه‌ای با یک عضو ایرانی پارلمان آلمان از حزب سبزها نیز دارد که او نیز میگوید : در مملکتی که جوانان اکثرا بیکار هستند ، تفریحی ندارند ، عقده‌های جنسی دارند ، آینده‌ای برای خود نمی بینند و قیمت یک آمپول هروئین از یک بسته شیر ارزانتر است ، جوانان روی به مواد مخدر می آورند ، او نیز این عمل سپاه را با توجه به شواهد انکار ناپذیر بسیاری تایید میکند

هیچ نظری موجود نیست: