۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

گزارشی از درون ایران در رابطه با اول مهر


گزارشی از اول مهر در تهران


میلاد 20ساله از ایران گزارشی را به شرح زیر در رابطه با اعلام "روز رستاخیز ملی" توسط سازمان عقاب ایران ارسال کرده است که می خوانید:


با درود به تک تک عزیزان.همانطوریکه اطلاع دارید گروه عقاب ایران برای روز اول مهر یک فراخوان داده بود و ایرانیان را دعوت به یک خیزش سراسری و سیل آسا علیه جمهوری کثیف اسلامی کرده بود.برنامه های گروه عقاب ایران حدودا 2سال و نیم است که از تلویزیون پارس پخش می شود.جدیدا برنامه های گروه عقاب ایران علاوه بر تلویزیون پارس از تلویزیون ایران آریایی و رادیو موج کوتاه هم پخش میشد.دیروز صبح وقتی به خیابان ها رفتم تا وضعیت را ببینم.دیدم در چهار راه ولیعصر(تئاتر شهر)چند بسیجی لباس شخصی با موتور بودند و بصورت خیلی دقیق مردم را زیر نظر داشتند و هی گشت می زدند و به آن صورت و لباس پوشیدن تابلو شان هی بالا پایین می رفتند.خیلی واسم جالب بود.این دفعه لباس شخصی ها با لباس ها و تیپ جدید در خیابان ها آمده بودند.


بعضی هایشان پیراهن آستین کوتاه پوشیده بودند ولی بلند و همه دکمه هایشانم هم بسته بود.بعضی هایشان هم با پیراهن مشکی بلند و آستین بلند.در هر ایستگاه اتوبوسی یک یا دو لباس شخصی نشسته بودند و دست همشون هم روزنامه ای با تیتر" عبرت نامه ما عاشورا!" بود.حتی دست چند لباس شخصی دیگر هم که در اتوبوس سوار شدند این روزنامه را دیدم.


ساعت 7عصر



ساعت 7عصر وقتی خانه را ترک کردم و به خیابان ها رفتم دیدم پیاده رو ها خیلی شلوغ بود ولی جالب تر از آن خیابان ها بود با این بی بنزینی ولی 90درصد مردم با ماشین هاشون آمده بودند.ترافیک در خیابان های"یوسف آباد-ولیعصر-میدان ونک-پارک ملت"بی نهایت زیاد بود.پیاده رو ها مملو از جمعیت مردم بود.ولی با سکوت! و بدون هیج شعاری.



از میدان ولیعصر به سمت پایین،نرسیده به چهار راه ولیعصر 2تا کوچه برق خیابان هاشون قطع شده بود و در هر 2کوچه پر ماموران لباس شخصی و نیروی انتظامی و ماشین گشت و 3 ماشین ون نیروی انتظامی بود.آماده بودند تا خبری بشه برای سرکوب مردم دست به کار شوند.



پایین تر از چهار راه ولیعصر هم در گوشه خیابان چند ماشین پلیس و چند سرباز ایستاده بود.همانطوریکه گفتم بسیجی ها با نوع لباس پوشیدن جدید در پیاده رو ها پرسه می زدند و آنها را فقط و فقط از نگاه کثیفشان و صورتشان میشد شناخت.چون همشون صورتشان یک ته ریش داشتند و هی اینور آنور را نگاه می کردند.در سر بعضی از چهار راه ها هم بسیجی های 19 یا 20 ساله ایستاده بودند با لباس های آنچنانی ولی احمق ها همشون پاشون دمپایی بود.باورم نمیشه این احمق ها با این لباس های جالب آنچنانی و مد روزشان دمپایی و صندل پاشون بود و هی با یکدیگر خوش و بش می کردند.انگار 13بدر آمده بودند!



درون پارک ملت چند سرباز و چند ماشین بنز نیروی انتظامی ایستاده بود و فقط نظاره گره مردم بودند.



ماشین های پلیس به دلیل ترافیک سنگین خیابان ها از خط ویژه که مخصوص اتوبوس هست عبور و مرور می کردند.



در مقابل درب اصلی صدا و سیما به بهانه هفته دفاع مقدس 2چادر زده بودند و بسیجی ها عین مور و ملخ آنجا ایستاده بودند.



پایین تر از پل نیایش دیدم یک ماشین زانتیا مشکی که یک لباس شخصی غول با کلی ریش در سمت چپ ماشین و یک راننده که تابلو بود بسیجی بود ایستاده بود.بعد از چند لحظه دیدم این ماشین به سمت میدان ونک با سرعت رفت.بعد از چند لحظه چند ماشین پلیس هم به سمت میدان ونک رفتند.همشون هم از خط ویژه اتوبوس رفتند.حتما ازدحام جمعیت در ونک زیاد شده بوده.



چرا خیزش سیل آسا مردمی به دعوت گروه عقاب ایران به موفقیت نرسید؟



خیلی فکر کردم و به چند نکته مهم و قابل توجه رسیدم:



مهم ترین دلیل از نظر من عدم اطلاع رسانی گسترده و معلوم نکردن چند جای مشخص بود.به جرات می توانم بگویم 80درصد مردم در تهران و خیلی از شهرهای ایران هیچ خبری از این فراخوان نداشتند.من با خیلی ها در شهرهای مختلف حرف زدم.بعضی هاشون می دانستند و خیلی هاشون هم نمی دانستند.اگر ما واقعا یک خیزش سیل آسا میخوایم حداقل 4یا 5 ماه باید اطلاع رسانی گسترده از طریق رسانه های ماهواره و شعار نویسی بر در و دیوار و پول و پخش شبنامه و اعلامیه کنیم.به دلیل اینکه بر روی فرکانس تلویزیون ایران آریایی در ماهواره یوتلست دبلیو3آ در اکثریت شهرهای ایران پارازیت است خیلی ها از این فراخوان اطلاع نداشتند.



باید قبول کنیم.نه گروه عقاب ایران مقصر است و نه رسانه های سیاسی پارسی زبان.



در وحله اول ما مردم مقصریم چون خوب و بصورت گسترده اطلاع رسانی نکردیم



در وحله دوم برنامه ریزان گروه عقاب ایران.چون فکر کردند با چند بار گفتند در تلویزیون همه مردم با اطلاع می شوند.



یکی دیگر از مهم ترین دلایل عدم موفقیت این طرح عدم اطلاع رسانی در اینترنت از جمله وبلاگ ها و وبسایت هایی همانند " فیسبوک-بالاترین-دنباله-آزادگی و تویتر بود".چون اطلاع رسانی در این وبسایت ها بی نهایت اندک شمار بود.



از این پس برای هر دعوتی و فراخوانی سعی کنیم کلی اطلاع رسانی کینم.فکر نکنیم 70میلیون ایرانی نشتسن پای تلویزیون و دارند برنامه ما را نگاه می کنند.باید فکر کنیم فقط 10نفر یا 100 نفر برنامه را نگاه می کنند.اینجوری تمام سعی خود را برای اطلاع رسانی می کنیم.


به امید نابودی جمهوری اسلامی

به امید آزادی ایران

برقرار باد پرچم 3رنگ شیروخورشید ایران

زنده باد شاهزاده رضا پهلوی


تا آخرین نفس ماهستیم و برای آزادی ایران می جنگیم

با سپاس فراوان از وبسایت پارس دیلی نیوز

۱ نظر:

رامین سبز گفت...

میلاد 1 عزیز لطفا اینقدر حرف مفت نزن من ساعت 7 اول مهر توی تهران و بیرون از خونه بودم از همیشه هم خلوت تر بود آخرش هم گفتم اینقدر عقلت را دست این عقاب و اون کرکس و اینکی شغال نده آخرش هم رستاخیز بی رستاخیز شد جمهوری اسهالی هم مستند ساخت همه را مسخره کرد!!!
http://www.youtube.com/watch?v=wgBYAX1OsNE