۱۳۹۰ شهریور ۲۸, دوشنبه

حکومت اسلامی در شرف فروریزی است

فراخوان گروه عقاب ایران برای خیزش مردمی علیه جمهوری ننگین اسلامی

جمعه اول مهر 1390

ساعت 7بعد از ظهر

خیابان ها و میادین اصلی سراسر ایران

پارس دیلی نیوز:جمعه اول مهرماه ساعت هفت بعد ازظهر آغازی بسیار زیبا برای یک پایان شوم میتواند باشد

آنچه که امروز بچشم میاید و مردم ایران در داخل کشور با دقت نظر بسیار زیاد مشغول رصد کردن و تفسیر دهان بدهان آن هستند اینست که رژیم جمهوری اسلامی از درون چنان شقه شده است که هیچ راهی برای اتصال دوباره آن متصور نیست.

چنین وضعیتی حکایت عمیقتری ازاین داستان دارد که این شقه شدن در ابعاد مختلف تداوم دارد و زمینه آن در درون سپاه واطلاعات و سایر نهادهای رژیم میتواند قابل لمس باشد.

رژیم جمهوری اسلامی در واقع به انتهای خط حیات خود رسیده است ونفسش به شمارش افتاده است. بنظر میرسد که حربه هراس افکنی در میان مردم هم دارد میرود که کمرنگ و کمرنگتر شود.

امادر چنین شرایطی وظیفه ما ملت ایران چیست؟ تجربه نشان داده است که جنبش های رنگی با هرتعریف و تحلیلی راه بجائی نبرده و نخواهد برد، چون همه دعواهای درونی رژیم بر سر سهم خواهی و تکیه زدن بر اریکه قدرت وحفظ حیات ننگین ولایت مطلقه وقیح است.

یک راه بیش باقی نمیماند که ملت ایران با پشت سر نهادن همه این بازیهای سی ودوسال گذشته عزم خود را جزم نماید تا از این شقه شدن و اضمحلال درونی رژیم حداکثر استفاده را ببرد.

روز اول مهرماه ساعت هفت بعد از ظهر میتواند موجبات ویرانی این عمارت ترک برداشته ودر حال فروریزی را تسریع نماید.

تردیدی نیست که در بدنه سپاه و بسیج و حتی نیروهای سرکوبگر یگان ویژه چنان وحشتی جریان دارد که صدای تکه تکه شدنش حتی بگوش رهبر فرزانه هم رسیده است وبهمین جهت است که حالا برسر این اختلاس سه میلیارد دلاری یک بازی و سرگرمی جدید را آغاز کرده اند تا شاید بتوانند با قربانی کردن یک نفر واینکه این پرونده هم بسته شد غریو فریاد و خروش در حال غلیان مردم بستوه آمده را بسکوت بکشانند.

باید هوشیار باشیم و فریب بازیهای تاکتیکی یک رژیم فاسد و غارتگر را نخوریم.

برای اینکه این رژیم دد منش و خونخوار را درهم بشکنیم ویکبار برای همیشه این ملک وملت را از شر چنین حکومت دزدی نجات بدهیم همین است که با حضوری گسترده ، و بصورتی سونامی وار روز جمعه اول مهر ماه ساعت هفت بعد ازظهر دست دردست هم بگذاریم و ناقوس مرگ رژیم اسلامی را بصورتی قوی بصدا در بیاوریم.

این مهم شدنی و قطعی است اگر ما نهراسیم و حاضر باشیم که هزینه آزادی کشور از چنگال یک حکومت قرون وسطائی را بپردازیم

هیچ نظری موجود نیست: