۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

دایره حمله نظامی به ایران روز به روز تنگ تر می شود


پارس دیلی نیوز:همان گونه که رژیم ایران در گذشته با دشنام دادن به صدام و آل سعود عربستان و گروگان گیری دیپلمات آمریکایی زمینه را برای حمله عراق به ایران آماده کرد، هم اکنون نیز با ادامه پروژه انرژی هسته ای و تهدید به نابودی اسرائیل، آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی را تشویق و آماده به حمله ایران می کند. نقشه کشتن سفیر عربستان و اسرائیل سال گذشته در آمریکا، و بمب گذاری چند هفته پیش برای دیپلمات های اسرائیل در دو کشور ، گرجستان و هند، نه تنها اعلام جنگ به اسرائیل، بلکه به همه جهانیان است.


در مورد تایلند گویا نقشه شوم ایران از دو کشور گرجستان و هند بدتر بوده، و آن کشتن ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل در حال بازدید از سنگاپور و تایلند بوده است. این نقشه شیطانی رژیم اسلامی به دلیل حرکت چند ساعت زودتر ایهود باراک از بانکوک، نافرجام ماند و هدف رژیم ایران نقش بر آب شد.


در جریان جنگ ایران و عراق دیدیم که صدام از کمک های همه جانبه کشورهای عربی و اروپایی برخوردار بود. اسرائیل نیز بی تردید در یورش به ایران از پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکا و رژیم های عربی برخوردار خواهد بود. در حقیقت می توان گفت که جنگ کشورهای غربی با رژیم ایران، جنگ گرگ با روباه است. کارگرگ دریدن و پاره کردن، و کار روباه، مکر و حیله نشان دادن، تظاهر و خودنمایی کردن، و فرار کردن است. پیامد و نتیجه این گونه حملات یا ویرانی کامل است، و یا آن که گرگ می ماند و ملت گوسفند شده ایران.


در حمله کشورهای غربی و اسرائیل به ایران، هیچگونه دوستی، انسانیت، صلح دوستی، و خدمت به بشر دیده نمی شود. این حمله نه دلیل آن دارد که رژیم ایران ۳۳ سال به قصابی مردم ایران پرداخته است، نه به دلیل آن که ۳۵ میلیون از جمعیت ایران راکه بانوانباشند در لحاف و پتو پیچانده، شده، و هرگونه تلاش و کوششی از آنان گرفته می شود، نه به دلیل آن که چند گله آخوند شکمباره زنباره به جان مردم و کشور افتاده اند، مملکت را چپاول و غارت و به روسپی خانه ای تبدیل نموده اند، و نه به دلیل سلاخی و کشتار مرگبار درون هزار هزار زندان در هر شهر و بخش مملکت است. بلکه به دلیل آن که غیر از آن، امکان دارد از تصاحب همیشگی ثروت بیکران نفت خاورمیانه محروم بمانند.


اگر تنها هدف کشورهای باختری دفاع از قوانین حفظ حقوق بشر و پاسداری از کرامت انسانی است، می توانند با نشانه گیری دقیق، و با دقت چند سانتیمتر مرکز سپاه پاسداران، و خامنه ای را بمباران کرده، بدون آن که به مملکت آسیبی رسد شر حکومت جنایتکار و تروریست بین الملی را از سر مردم ایران و جهانیان کوتاه کنند. آنگاه ارزش چند میلیارد دلاری بمب های رها شده را از مردم ایران دریافت کنند، و با دولت های مردمی آینده، روابط دوستی و بازرگانی پسندیده ای داشته باشند.


ولی هدف ها این نیست. هدف از هرحمله نظامی، ویرانی کامل کشور، در دست گرفتن اقتصاد و سیاست آن برای یک و یا دو سده دیگر، و دریافت دهها برابر غرامت هزینه پرداخت شده برای حمله نظامی است. آخر گفته اند که چشیده خوار بدتر از میراث خوار است. کشورهای غربی که سالیانی دراز، نفت یعنی طلای سیاه خدادادی منطقه خاورمیانه را با تطمیع و رشوه دادن به چند عرب مفتخور و از خدا بی خبر، به یغما برده اند، حال نیز نمی توانند از این ثروت باد آورده چشم پوشی کنند.


این نکته را نیز می توان افزود که عرب ها نیز دشمنی و کینه توزی دیرینه با ایران و ایرانی دارند، و هنوز هم ایران را حیاط خلوت کشورهای خود می دانند. در این همدستی برای حمله به ایران، حاکمان عربستان سعودی و احتمالاً قطر، پیشتاز دیگرانند و از هر حاتم بخشی در این راه کوتای نخواهند نمود.


یورش بی مناسبت و بی دلیل آنان به عراق، افغانستان، و لیبی به چه دلیل بوده است؟. آیا برای آزادی مردم ؟، آیا برای دفاع از حیثیت و کرامت انسانی در این کشورها؟، و یا برای از میان بردن حکومت های خودکامه و دیکتاتور؟. پاسخ اینست که برای هیچکدام .بلکه باید گفت که حمله آمریکا و کشورهای اروپایی که در رأس آن کشور متجاوز و سلطه گر انگلستان بود، بیشتر برای دستیبابی کامل به نفت، با بهای ارزان و ایجاد شغل و کار و رونق دادن به کارخانه ها و شرکت های در حال ورشکسته شدن کشورشان بوده است.


دیگر این که آمریکا و انگلیس در این حمله های نظامی، به طور غیر مستقیم اقتصاد و سیاست کشورهای عراق، افغانستان، و لیبی را برای مدت دست کم ۱۵ سال دیگر در دست گرفتند. همان سیاستی که آمریکا و هم پیمان هایش سه دهه پیش بر آن شدند تا کمربند سبزی گرداگرد کشورهای چین و روسیه به وجود آورند تا سد راه پیشروی آنان باشند. بر این اساس، نخست راه را برای آمدن خمینی به ایران بازکردند، سپس گروه تروریست القاعده را در افغانستان پرورش دادند که امروزه بلای جان مردم آن سامان است، و آنگاه پس از یورش به سه کشور نام برده، حاکمانی از خود آنهم با رژیم اسلامی در عراق و افغانستان به کار گماردند.


تنها عاملی که می تواند جلو این تهاجم و حمله نظامی را در شرایط کنونی بگیرد، رویارویی و مخالفت روسیه و چین است. این دوکشور نیز مانند آمریکا و انگلیس توسعه طلب و استثمار گرند و نمی خواهند دامن نفوذ کشورهای غربی که هم اکنون به عراق، افغانستان، و تا حدودی به کشورهای آسیای شمالی رسیده، از آن هم بیشتر شود.


نکته پایانی این که؛ تا پیش از انقلاب ایران و تجاوز آمریکا و اروپا به عراق ولیبی، مردمان این دو کشور و مردم ایران، دارای آزادی های اجتماعی، و شغلی بودند، و راه ترقی و پیشرفت برای همگان باز و آسان بود. ولی هم اکنون، هرسه کشور در چنبره قوانین ضد انسانی اسلام و در چنگ اسلام گرایان اسیر و گرفتار است. همچنان که مردم تونس و مصر آزادی های فردی و اجتماعی خود را از دست دادنه اند، و در دام قوانین انسان ستیز شریعت اسلامی گرفتار شده اند. اینها همه سیاست کثیف استثمارگرانه دولت های غربی است که در راس آنان بریتانیای کبیر قرار گرفته است.


این ویدیو نشان می دهد که چنانچه حمله نظامی صورت گیرد، چه فجایعی صورت می گیرد، و چه ویرانی و خون ریزی به وجود می آید؟.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nJzHVVGrCs0


نوشته :سیروس پارسا

هیچ نظری موجود نیست: