۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

مادر یکی از کشته شدگان سی خرداد: من رای نمی دهم، ما تازه بیدار شدیم


 فاطمه محسنی مادر مسعود هاشم زاده است که به جرم یک پرسش ساده ی رای من کجاست، کشته شد و حالا مادرش در این مصاحبه تلفنی کوتاه می گوید: اگرچه خوشحالم که آقای مطهری گفته است افرادی بیگناه در راه پیمایی ها کشته شده اند اما آیا این حرف ها برای انتخابات نیست؟ می گویم به نظر می رسد بعد از انتخابات ۸۸ مادرانی که داغدار شدند، تازه وصل شدند به مادرانی که سالها پیش فرزندانشان را از دست داده اند، پاسخ می دهد: دقیقا همینطور است، ۳۲ سال است که جوانان ما را کشته اند نه فقط سی خرداد اما ما تازه بیدار شده ایم…می گوید: من رای نمی دهم…….تکثیر صدای مادرانی باشیم که در داخل ایران رسانه ای ندارند…


مادر مسعود هاشم زاده جوانی که در راهپیمایی سی خرداد ۸۸ کشته شده بود می گوید: با اینکه آقای مطهری اعلام کرده است جوانان بیگناهی کشته شده اند خوشحال شدم اما من رای نمی دهم.


وی می گوید: وقتی با همسرم به دادگاه می رفتیم در دوسال قبل می گفتند بچه های شما اغتشاش گر بودند تا امروز وقتی فکرش را می کنم داغون می شوم.


علی مطهری گفته است که ما به معترضان مجوز ندادیم و فقط باتوم ها را بالا بردیم و آنها را کتک زده ایم.


مادر این جان باخته سی خرداد می گوید: آیا این حرف ها برای انتخابات نیست؟ برای این نیست که مردم بروند رای بدهند؟






وی در پاسخ به این پرسشی مبنی بر اینکه حوادث پس از انتخابات ۸۸، برخی از مادرانی داغدار را به مادرانی که جوانان شان را در سالهای قبل از دست داده بودند وصل کرده است، می گوید دقیقا همینطور است، از سال ۶۰…اینها ۳۲ سال است که جوانان ما را کشته اند نه فقط از سی خرداد. تازه که جوانم را از دست داده ام، دیدم مادران زیادی داغدار شده اند.. تازه ما بیدار شدیم. از اول انقلاب جوانان ما رفته اند. بچه خودم را که از دست دادم، مادران دیگر را دیدم داغون تر شدم….

هیچ نظری موجود نیست: