۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

گشت وگذاری در وبلاگستان (مردم درسکوت کامل به "دوران طلایی امام " نه گفتند)


پارس دیلی نیوز:۲۵ خرداد ۱۳۹۱ درسکوت کامل آمد ورفت!


دارا ایرانی در وبلاگش نوشت: سکوت سنگین درجامعه واقعی و به تبعیت آن درفضای مجازی درسومین سالگرد ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ بسیار پرسش برانگیز است. تا پیش از این درفضای مجازی به تبعیت از فراخوان شورای هماهنگی راه سبز امید سروصداها برای این روز زیاد بودولی واقعیت واقعی چیز دیگری بود و مردم به این شورا و فراخوان آن اعتنایی نکردند. اینجاست که باید یقه فضاسازان جامعه مجازی که برای رهبرانشان اشک تمساح می ریزند و دایه مهربان تراز مادر می شوند بگیریم و بپرسیم شما که می دانید مردم به اصلاح طلبان دیگر تمایلی ندارند چرا این قدر فضاسازی می کنید؟ شما که می دانید جنبش سبز تمام شده و به تاریخ پیوسته است آیا صرفا تشنه جمع کردن امتیاز و موضوع داغ هستید که این قدر جوسازی می کنید؟


قدری باید از فضای مجازی فاصله گرفت وبه دنیای واقعی آمد. عدم استقبال امروز مردم از سالگرد ۲۵ خرداد نشان داد دیگر کسی از اصلاح طلبان پیروی نمی کند چون نمی خواهد به دوران طلایی امام راحل بازگردد.


سکوت امروز بی سابقه بود. حتی جو امنیتی هم که معمولا دراین موارد بر سطح شهر حاکم می شود برگزار نشد و ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ درسکوت کامل آمد و رفت!


دلیل واقعی عدم استقبال از فراخوان شورای هماهنگی راه سبز امیدچه بود؟


پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ هم مانند روزهای دیگر آمد و رفت و حتی برخلاف فراخوانهای سابق شورای هماهنگی راه سبز امید هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی فضا هم امنیتی نشد. این نشان می دهد که فراخوانهای این شورا دیگر با استقبال کسی مواجه نمی شود و درهمین فریادهای فضای مجازی گم می شود.


دلیل واقعی این عدم استقبال چیست ؟ می توان گفت رژیم هرگونه حرکتی مخالفی را سرکوب می کند که این درست است ولی برای نخستین بار امروز حتی یک خبر بر خروجی ها از فضای غیر عادی درتهران و سایر شهرها نبود. انگار همه یادشان رفته بود سومین سالگرد ۲۵ خرداد ۸۸ است. گرفتاری های روزمره و نداشتن عدم انگیزه و البته به نظر من مخالفت با خط مشی شورای هماهنگی و اصلاح طلبان مهم ترین دلایل دیگر هستند. مردم دیگر حوصله دوران اصلاح طلبی را ندارند چون می دانند چیزی برای سفره شان ندارد. ولایت حسنی با حسینی عوض می شود و همان آش و همان کاسه . امشب مردم تماشای مسابقه فوتبال جام ملتهای اروپا را به فراخوان راهپیمایی سکوت ترجیح دادند براستی چرا چنین شد؟


نوشته های دارا ایرانی


وبلاگ:حرفهایی از ته دل


http://zareh-bin.blogspot.ca/

هیچ نظری موجود نیست: