۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

برگزاری مراسم کشته های رژیم در شهر سنندج در فضایی کاملا امنیتی و نظامی



پارس دیلی یوز:گزارش رسیده از شهر سنندج حاکی است روز دوشنبه 24 آبانماه مراسم چهلمین روز مرگ شماری از افراد رژیم که در جریان درگیری در این شهر کشته شدند در فضایی کاملا امنیتی و با شرکت شمار اندکی از عوامل رژیم برگزار گردید.


از ساعت 9 صبح فضای شهر سنندج در نتیجه حضور ملموس نیروهای امنیتی و انتظامی رژیم که مسلح به سلاح های خودکار و تک تیر قناسه بودند کاملا نظامی شده بود. همزمان خیابان های "فرح و شاپور" از ابتدای روز کاملا مسدود بودند. نیروهای امنیتی رژیم با بهره گیری از ماشین های ضد گلوله و یگان ویژه اقدام به گشت زنی در سطح شهر نمودند. گفته می شود در این روز نیروهای کمکی یگان ویژه از شهرهای مریوان و دیواندره نیز جهت تشدید فضای امنیتی، به شهر سنندج اعزام شده بودند.


از سوی دیگر جهت کنترل بیشتر آمد و رفت ها در سطح شهر موانع متعددی در خیابان های "ادب و شاپور"، "چهارراه وکیل و مقابل دانشگاه آزاد" نصب گردیده است. همچنین شمار دوربین های مداربسته جهت کنترل کامل، در مکان های فوق الذکر افزایش یافته بودند.در این روز مراسم دولتی در مسجد جامع شهر سنندج تنها با حضور شماری معدود از افراد وابسته به رژیم برگزار گردید. لازم به ذکر است این مراسم با بی اعتنایی کامل و عدم حضور مردم سنندج مواجه گردید.

هیچ نظری موجود نیست: