۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

خواهر ندا آقا سلطان: لطفأ ما رو راحت بگذارید!

سایت خودنویس
هدا آقا سلطان

"خانم مسیح (معصومه)علی‌نژاد! لطفأ ما رو راحت بگذارید!"

"خانم علی‌‌نژاد! مامان من به هیچ عنوان روی این مساله (فیلمی که گفته شد یک هنرپیشه نقش ندا را بازی خواهد کرد) واکنشی نداشته و هر چه شما اصرار کردید او گفت شما حتی اجازه ندارید بنویسید که مامان من سکوت کرده! چون سکوت هم نوعی واکنش هست و مامان هم نمی‌خواستند که واکنش معلومی داشته باشن شما هم قول دادید که اسمی از مادر من نیارید و حتی چیزی از سکوت ننویسید، ولی‌ متاسفانه شما داستان‌سرائی کردید. همه جا می‌گویید که هدا به من ایمیل زده اما در تلفن روز جمعه از مامان من، امیل من رو می‌خواهید، لطفأ ما رو راحت بگذارید، این راه درستی‌ برای مشهور شدن نیست!"


لازم به ذکر است مسیح علی نژاد یک روزینامه نویس 2زاری است که فقط و فقط به تخریب اپوزیسیون واقعی رژیم میپردازد و فقط از اصلاح طلبان حکومتی حمایت می کنند.

شرم و ننگ بر مسیح علی نژاد 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

يكبار مصاحبه خانم علي نژاد رو از صداي آمريكا گوش كردم , بسيار بسيار رفتارش رندانست . اينجور آدما دلشون به حال ايران و ايراني نسوخته . فقط و فقط به فكر منافع خودشون هستند .
اين خانم نه تنها خودشو وكيل وصي خانواده ندا ميدونه بلكه خودشو وكيل وصي كل مردم ايران ميدونه !