۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

توهین خاتمی به مردم در جمع کهنه سربازان جنگ


جعفر پویه

سید محمد خاتمی، سیاستمدار ورشکسته رژیم ولایت فقیه بار دیگر در یک اظهار نظر، خود و همریشانش را مضحکه عام و خاص کرد. خاتمی که حاصل مماشات "اصلاح طلبانه" اش با بیت خامنه ای و چشم پوشی او بر شلتاقهای بی حد و اندازه عوامل وی در سرکوبی و نابود سازی نهادهای مدنی و فعالان عرصه حقوق بشر و مطبوعات زبانزد همگان است ، بار دیگر به امید واهی میانجی گری، برای قدرت مطلقه ای که هیچ رقیبی را نمی تواند تحمل کند، عبای وحدت پهن کرده به امید اینکه شاید این دام بار دیگر کسانی را بفریبد.

بدیهی است شناخت خاتمی از علی خامنه ای و خواسته هایش آنقدر هست که نداند نه تنها او بلکه، هیچکس در بیت اش به این یاوه ها وقعی نخواهد گذاشت. او رو به مردمی که بی پروا در برابر استبداد سرکوبگر حاکم پای سفت کرده اند و قدمی به عقب بر نمی دارند، دهن گشاده است تا شاید بتواند خللی در اراده آنان وارد آورد.

او که در جمع عده ای کهنه سرباز بایگانی شده جنگ ضد مردمی حرافی می کرد، در مورد حوادث یک سال گذشته گفت: "اگر ظلمی شده است که شده است، همه بياييم عفو کنيم و به آينده نگاه کنيم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است، به نفع آينده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می گذرد و آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد."

آخوند خاتمی که شرم را خورده و حیا را قی کرده، مردمی که مورد ظلم قرار گرفته و جوانان آنان یا در خیابان مورد تیر مستقیم قرار گرفته و یا در بیدادگاه های خامنه ای پس از مورد تجاوز واقع شدن، به جوجه اعدام سپرده شده اند را همسنگ حاکم ظالم می کند. او از طرف مردم مظلوم سرکوب شده و سوگواری که حتا از برگزاری مراسم سوگواری برای عزیزان شهیدشان منع شده اند، قاتل جوانان آنان را می بخشد. خاتمی به همین مقدار هم بسنده نکرده و با وقاحت تمام مردم را ظالم می کند و اتهام به آنها می بندد که به جنایتکاری چون خامنه ای ظلم کرده اند و بی شرمانه از او می خواهد تا مردم را ببخشد.

آیا این سخنان توهین آشکار به کسانی که حتا نمی دانند گور عزیزانشان کجاست، نیست؟ آیا رهبر جنایتکار و سرکوبگر ظالمی چون علی خامنه ای که دستش اش به خون آلوده است را مظلوم نامیدن، لگدمالی خون جوانان مردم که هنوز بر سنگفرشها تازه است، نیست؟

خاتمی در عمل چشم خود را بر مطامع علی خامنه ای و دار و دسته او که برای غارت ثروت ملی مردم کمر بسته اند و در این راه از هیچ ظلمی فروگذاری نمی کنند، می بندد. او نمی خواهد قبول کند که سیاست اصلاحات او و همریشانش مدتها پیش با ورشکستگی کامل از صحنه سیاسی ایران حذف شده است.

با این یاوه ها خاتمی نشان داد که اصلاح طلبان ورشکسته حکومتی نه تنها برنامه ای برای رژیم ندارند، بلکه کاسه لیسی ارباب قدرت و علی خامنه ای آنان را نزد مردم از گذشته منفور تر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: