۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه



باوري در صد پيروزي ملت ايران در « روز رستاخيز » با محاسبه رياضي

همانطور که آقاي تيمسار روحاني باشهامت و با پشتکار در يکي از پيام هايش به عدد 800000 نفر در يک خيابان در تهران اشاره کردند، من با فکر و ايده خودم ميتوانم اين نظريه ايشان را به اين فرم، بيشتر توضيح بدهم و تجزيه و تحليل کنم که:


اگر بپذيريم که در حدود 10 خيابان بزرگ تهران مانند انقلاب، آزادي، کريمخان زندو... غيره براي تجمع مردم در کنار هم و راهپيمايي متحد با نيروي بسيار بالا و کوبنده بر عليه رژيم جنايتکار و تروريست ها کافي است، در صورتيکه حداقل 5 ميليون نفر به اين خيابان ها بزرگ بيايند، 5 ميليون را بر 10 تقسيم کنيم (5.000.000 بر 10 =500.000) در نتيجه در هر خيابان 500.000 نفر براي کسب آزادي و حقوق انساني خودشان وجود دارد.


در 26 بهمن سال قبل يک خبري بود که در جريان تظاهرات مردم که فقط حدود 3 هزار نفر جوانان مبارز در حوالي روز 25 بهمن شرکت کرده بودند، خامنه اي شخصا" 20 هزار نفر از مامورين امنيتي رژيم را در سراسر ايران براي مقابله با تظاهر کنندگان به خيابان ها فرستاده بود و ميتوان گفت که از اين 20 هزار نفر، حداکثر 6 هزار نفر در تهران و بقيه در شهرهاي شيراز، اصفهان، رشت و... در خيابان ها حضور داشتند.


بنابراين اگر در « روز رستاخيز »، حداکثر 10 هزار مامور امنيتي در سراسر تهران و در تقسيم آنها بر 10 ( تعداد خيابان هاي بزرگ و مهم ) حضور داشته باشند، ميشود 1000 نفر.


حالا خوب فکر کنيد که در هر خيابان، 1000 نفر از مامورين امنيتي با هر چقدر اسلحه که همراه داشته باشند در مقابل 500.000 نفر از مردم، چکار ميتوانند بکنند، اين سيل جمعيت مانند يک سونامي يا حداقل يک سيل شديد بر ضد رژيم هر مانع و سدي را که در برابرش باشد، ميشکند و نابود ميکند و به حرکت خود ادامه ميدهد.


پيروزي ملت ايران در اين روز تاريخي حتمي است اگر در تهران، حداقل 5 ميليون نفر ( اگر بيشتر باشد، بسيار سهل تر و سريع تر ) با شهامت و بدون ترس، همزمان در راس ساعت 7 بعد از ظهر به خيابان هاي بزرگ و اصلي بيايند.


حالا ديگر اين تصميم با خود ملت ( مردم داخل ايران ) است که آيا آزادي، دموکراسي، افتخار و سربلندي در دنيا را ميخواهند يا اينکه لياقت همين حکومت جلادان و تروريست ها وبي آبروئي در دنيا را دارند؟


پاينده ايران، برقرار باد پرچم ملي شير و خورشيد، برقرار باد آزادي و دموکراسي


با تشکر از زحمات مسئولين ميهن پرست « پارس ديلي نيوز »



آريادوست

.................

اول مهرماه 90 ساعت هفت بعد از ظهر

توجه داشته باشید که این فراخوان برای روز اول ماه مهر ساعت هفت بعداز ظهر تدارک دیده شده و هم اکنون هم دارد دهان به دهان در داخل کشور میچرخد.



اول ماه هر یک جنبش عظیم میتواند شکل بگیرد.من معتقدم همه گروه ها - سازمان ها - و تشکل های سیاسی که معتقد به رای مردم در فردای آزادی ایران از چنگال ملایان هستند باید برای روز موعود فراخوان گروه سیاسی - نظامی عقاب با دقت و درایت بیاندیشند. واگر هم سئوال وانتفقادی دارند و آنرا با حرکت بچه گانه هخا مقایسه میکنند باید پرسش های خود را دربرنامه تلویزیونی عقاب ایران با شفافیت وبدون سانسور بیان نمایند تا مسئولین این سازمان سیاسی - نظامی با دادن پاسخ آنها را مجاب نمایند که این حرکت با حرکت بی برنامه هخا بسیار میتواند متفاوت باشد. اینکه چرا رسانه های لوس آنجلسی روی این برنامه کار نمیکنند و نقد ها و پرسش های خود را با این سازمان در میان نمی گذراند در حیرتم. آیا این سازمان از شورای مجهولی چون راه امید سبز با آنهمه بی برنامگی و حرکتهای کور و بازگشت به دوران طلائی امام بی ارزش تر است. قدری با خود فکر کنیم و روی مسائل سیاسی بیاندیشیم.


نسل سوخته

هیچ نظری موجود نیست: